Monday, June 28, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-SEPI (INSTAGRAM)

Assalamualaikum semua. Berjumpa lagi kita kembali. 

Kali ini saya ingin berkongsi tugasan terbaharu saya dengan kawan-kawan semua. Nak tahu tak tugasan apa? Tugasan kali ini kami sekelas ditugaskan untuk membuat satu posting bertemakan sepi. Selain itu, kami juga ditugaskan untuk memberi komen pada posting 5 rakan sekelas yang lain. Apa lagi, jom kita lihat! Menarik tau!! Kapsyen kawan-kawan saya di posting mereka macam betul2 sepi tau. hahahahah. Jom kita lihat.

Posting Saya





Posting kawan-kawan saya. Menarikkan?

BYE,  JUMPA LAGI KITA DI MASA AKAN DATANG!💓

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...