Sunday, June 6, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-TEKA-TEKI (FACEBOOK)

Assalamualaikum semua, berjumpa kita kembali pada malam nie. Hari ini saya nak berkongsi sedikit cerita berkaitan tugasan yang telah diberikan untuk minggu 10 ini. Minggu ni kami ditugaskan untuk menghasilkan teka-teki sendiri tau dan kami diarahkan untuk komen teka-teki rakan sekelas yang lain juga di Facebook. Jom kita lihat! jawapan teka-teki yang diberikan oleh kawan-kawan saya.

Ini merupakan teka-teki yang telah saya hasilkan. Susah tak?kawan-kawan. Mesti senang je kan jawapannya.









Ini pula merupakan teka-teki yang dihasilkan oleh rakan-rakan sekelas saya yang lain.

Sampai di sini sahaja perkongsian saya untuk hari nie. Harap kawan-kawan semua seronok membaca teka-teki nie. Jumpa lagi😊


BUKTI KEHADIRAN



No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...