Thursday, March 25, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 1A

BISMILLAH

Assalamualaikum Semua. Buat pertama kalinya dalam dunia kehidupan saya. Saya membuat dan menulis blogger. Untuk permulaan ini saya ingin terlebih dahulu memperkenalkan diri saya supaya pembaca-pembaca blogger ini dapat mengetahui pemilik bloger ini dengan lebih dekat. Tak kenal maka tak cinta. Betul tak?

    Nama pemilik blogger ini yang sebenarnya ialah Nurul Izzati binti Tu Azman. No matrik 201812. Merupakan pelajar kos bacelor sastera (bahasa & linguistik Melayu di Universiti Putra Malaysia atau singkatan namanya UPM. Di dalam keluarga saya merupakan anak bongsu daripada 3 orang adik beradik perempuan. 




 Bandar Penawar, Johor merupakan tempat saya dibesarkan selama 22 tahun oleh keluarga tercinta saya. Tanpa ahli keluarga saya, siapalah saya untuk hadir didunia ini. Betul tak? Putri Bongsu di dalam keluarga ini dilahirkan pada tarikh 12 November 1999 iaitu pada hari jumaat di Hospital Kota Tinggi, Johor. Nak lihat wajah pemilik blogger ini yang sebenar? Jom saya tunjukkan di bawah post ini:


Sayalah pemilik blogger yang sebenar 😄. Jumpa di post yang seterusnya...


 

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...