Sunday, June 13, 2021

BBM 3410-2021-MINGGU 11- KISAH SEDIH (FACEBOOK)

Assalamualaikum dan Hai kawan-kawan.

Postingan di Facebook kali ini, saya perlu cerita tentang kisah sedih. Setiap orang pasti pernah mempunyai kisah sedih kan. Cumanya berbeza kisahnya. Kisah sedih yang saya kongsikan pada kali ini tentang pengalaman sendiri semasa berada di form 6. Zaman form 6 dulu, terlalu banyak kisah sedih dan gembira yang telah saya lalui dengan kawan-kawan dan kenangan-kenangan tu tak boleh saya lupakan sampai sekarang. Nak kata sedih tu tak jugak sebab pengalaman tu dilalui bersama-sama kawan-kawan sekelas yang lain juga. Untuk mengetahui lebih lanjut lagi cerita sedih saya jom saya tunjukkan di gambar bawah ini. Mesti kawan-kawan semua tak sabarkan!!

Post saya





Komen saya di postingan kawan-kawan sekelas yang lain

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...