Sunday, June 6, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-KESEDARAN (TWITTER)

Hye semua, berjumpa kita kembali. Pada postingan kali ini saya nak berkongsi sedikit cerita berkaitan tugasan ketiga yang perlu kami lakukan untuk minggu ini. Mesti kawan-kawan semua excited kan nak dengar tugasan saya kali nie. Untuk kali nie saya dan rakan-rakan sekelas yang lain telah ditugaskan untuk membuat satu postingan di twitter berkaitan tentang kesedaran dan perlu mengemukakan pandangan berkaitan 5 postingan rakan sekelas yang lain. 

Ini merupakan postingan yang telah saya buat di twitter.










Manakala 5 gambar di atas ini pula merupakan postingan twitter rakan-rakan sekelas saya yang lain


SAMPAI DI SINI SAHAJA POSTINGAN SAYA UNTUK KALI NIE. JUMPA LAGI SEMUA! 


BUKTI KEHADIRAN


No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...