Sunday, June 13, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI

 

Kredit: Dewan Bahasa dan Pustaka
https://www.youtube.com/watch?v=zNx2BjyJmlA

Hi Assalamualaikum semua. Berjumpa lagi kita kembali. Pada hari ini saya nak berkongsi sedikit topik yang berlainan daripada sebelum2 nie. Korang mesti nak tak sabarkan nak tahu topik apa pada kali nie. Hari ini saya nak kongsi tentang topik Drama Korea!! Kawan-kawan semua mesti penggemar menonton drama korea kan???😏. Tipulah kalau saya bukan salah sorang daripada penggemar Kdrama!😂. Kalau dah start tengok kdrama memang tak pandang kiri kanan dah! Lagi-lagi kalau pelakon drama tu So Joong Ki. Aduh!!! memang saya akan tengok drama tu dalam masa satu hari je. Hebatkan? hahahahah. Sebelum lebih jauh lagi saya terpesong daripada landasan yang salah. Saya ingin menceritakan tentang rancangan di atas ini. Di dalam rancangan ini Prof saya telah berkongsi cerita-cerita kdrama yang menarik. Apabila kita menonton drama ini secara tidak langsung kita mengetahui tentang budaya, makanan dan cara kehidupan di Korea sana walaupun kita pernah pergi ke negara tersebut. 

BUKTI KEHADIRAN 



Semangatkan saya setiap media sosial saya promosi rancangan nie💓




Manakala gambar di atas nie pula merupakan soalan dan feedback saya tentang rancangan ini.


No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...