Sunday, June 6, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-PERUBAHAN (INSTAGRAM)

ASSALAMUALAIKUM,

Pada malam ini saya nak berkongsi sedikit cerita berkaitan tugasan yang telah diberikan untuk saya dan rakan sekelas yang lain pada minggu ini. Pada minggu ini saya dan rakan-rakan sekelas yang lain telah diberikan tugasan untuk membuat satu postingan di instagram  berkaitan tentang perubahan. Tugasan ini, saya perlu membuat satu postingan instagram berkaitan perubahan dan memberikan komen kepada postingan 5 rakan kelas yang lain. Jom kita lihat!

Ini merupakan postingan yang telah saya buat di ig.










Manakala 5 gambar di atas ini pula merupakan postingan ig rakan-rakan sekelas saya dan komen yang telah saya tinggalkan kepada mereka.

Sampai di sini sahaja postingan blog saya malam ini. Jumpa lagi kita di masa akan datang! BYE!!🙆


BUKTI KEHADIRAN






No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...