Sunday, June 13, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11- ALAM SEMULA JADI (TWITTER)

Assalamualaikum Semua

Kawan-kawan semua mesti tak sabarkan nak tunggu postingan saya pada setiap minggu kan? Pada minggu ini saya ditugaskan untuk membuat 5 thread berkaitan tentang alam semula jadi. Gambar-gambar yang saya kongsikan ini merupakan pantai yang berada berdekatan dengan rumah saya. Hanya mengambil masa 10 minit je nak sampai kat pantai tu. Jom kita lihat!!! Saya pon kena retweet post kawan-kawan yang lain jugak tau. Jomm!



Ini merupakan 5 thread yang saya dah buat di twitter.





Manakala 5 gambar di atas nie pula merupakan tweet kawan-kawan saya yang telah di retweet.

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...