Thursday, April 29, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5- TWITTER

Assalamualaikum semua 😊hari ni saya nak kongsi sedikit maklumat berkaitan tentang nilai estetika. Korang mesti tak tahukan? nilai estetika tu ape. Jom saya tunjukkan perkongsian saya dan rakan-rakan di twitter pada minggu 5 berkaitan nilai estetika.

MINGGU 5

Ni lah tweet saya berkaitan nilai estetika untuk minggu ke 5 nie 😊.


Mari saya tunjuk tweet kawan- kawan saya pula berkongsi maklumat berkaitan nilai estetika. Jom! scroll gambar-gambar di bawah ni.





















MINGGU 6

Hye berjumpa lagi kita selepas 5 hari berlalu. Hari ni saya akan menyambung perkongsian berkaitan nilai estetika. Gambar di bawah ini merupakan perkongsian saya dan rakan-rakan di twitter pada minggu 6 berkaitan nilai estetika. Harap maklumat yang disampaikan untuk kedua-dua minggu ini dapat difahami dengan mudah 😊


                              Ni lah tweet saya berkaitan nilai estetika untuk minggu ke 6 nie 😊.


Di bawah ini pula ialah perkongsian rakan-rakan saya di twitter. Jom scroll ke bawah untuk dapatkan banyak lagi maklumat berkaitan nilai estetika. 



















Cukup sampai di sini sahaja perkongsian saya untuk malam nie. Jumpa kawan-kawan lagi di post seterusnya πŸ’“. Assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...