Thursday, April 29, 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 5 - INSTAGRAM

Assalamualaikum semua, berjumpa kita kembali untuk post setererusnya. Hari ini saya nak kongsi beberapa posting di instagram saya dan rakan-rakan bertemakan 'ketenangan'. Sama seperti di post sebelum ini, post di instagram ini akan dilakukan selama 2 minggu. Harap semua enjoy dengan posting saya dan rakan-rakan di instagram. Jom scroll!!! ke bawah.

MINGGU 5

Ni lah post saya bertemakan ketenangan untuk minggu ke 5 nie 😊.


Di bawah ini pula merupakan post kawan- kawan saya bertemakan 'ketenangan'. Jom! scroll gambar-gambar di bawah ni.






























MINGGU 6

Hye berjumpa lagi kita kembali selepas 5 hari berlalu. Hari ni saya akan menyambung perkongsian saya bertemakan 'ketenangan'. Gambar di bawah ini merupakan perkongsian saya dan rakan-rakan di instagram pada minggu 6 berkaitan ketenangan. Harap gambar-gambar yang dikongsikan sebelum dan selepas ini dapat memberikan ketenangan dalam diri kawan-kawan semua.😊. Bismillah... Jom lihat ke bawah:

Ini merupakan postingan saya di Instagram






























Seronokkan baca kapsyen kawan-kawan saya. Semua berpuitis-puitis. Bila baca tu rasa macam tenang je. Gambar-gambar yang di post pon semua cantik-cantik😊. Harap kawan-kawan semua enjoy dengan postingan blog saya untuk minggu ni. Jumpa di post seterusnya rakan-rakan semua πŸ’“. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...