Saturday, May 29, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)

Assalamualaikum semua, berjumpa kita kembali, hari ini saya nak berkongsi sedikit tugasan yang diberikan untuk minggu ni. Minggu ni kami menghasilkan pantun sendiri tau dan kena komen pantun-pantun rakan sekelas yang lain jugak di Facebook. Jom lihat! Kreatif tau kawan-kawan saya membuat pantun sendiri.

PANTUN SAYA


Di bawah nie pula merupakan pantun-pantun yang dihasilkan oleh rakan2 sekelas saya. Jom kita lihat!





Sampai di sini sahaja perkongsian saya untuk hari nie. Harap kawan-kawan semua seronok membaca pantun nie semua. Jumpa lagi😊



BUKTI KEHADIRAN

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.    BIODATA DIRI 2.    CERITA SOSIAL 1 3.    P...